Stylistgymnasium

Jag såg ett evenemang på Facebook där man kunde typ komma och testa på ett stylist gymnasium, såhär skrev dom

Stockholm: Onsdagen den 12 maj klockan 18:00, får du träffa en av Sveriges främsta makeupartister, testa hur det är att arbeta som Stylist och få med dig en goodiebag hem. Under dagen kommer en stylist som berättar om sitt yrke och hur det är att jobba som stylist/makeup artist. Hon lever redan din dröm och är en del av en värld som många bara drömmer om. Under kvällen får du också möjlighet att testa på olika delar av Stylistyrket, så som nageldekoration, makeup eller ögonbrynsformning. Eller varför inte testa hårextensions? Som ett minne från kvällen får du med dig en goodiebag med produkter från våra samarbetspartners.Kvällen är naturligtvis gratis för dig som ska välja gymnasiet och en vän/förälder. Meddela oss gärna om du kommer senast den 10 maj, på adressen [email protected] Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar, du måste ha Javascript aktiverat för att visa den. Välkommen

jag skulle värkligen vilja gå dit, men det är liite för tidigt för mig att välja gymnasium, men nästa eller näst nästa år kanske jag kan gå dit!
Jag kollade även på deras hemsida, och jag har bestämt mig, där vill jag gå! Det värkar vara grymt kul! Hoppas man inte behöver för höga betyg bara! ;)

Kommentarer
Postat av: Pellen

Bra jossan gå där! Där vill jag oxå gå men inte på samma linje om man säger så:P

2010-05-10 @ 17:18:23
Postat av: jossi

Näe för du vill gå med hästar eller hur? :p

2010-05-10 @ 17:27:34
Postat av: Pellen

hihi, kanske det:P

2010-05-11 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0