Tuuursdag :D

Hej!
Idag vaknade jag ganska tidigt, och tog första bästa bussen till vällingby och mötte mamma, men gick först runt lite. Sen åkte vi till Kista och där köpte jag ett nagelack från make up store, och ett par örhängen från glitter!
Sen åkte vi vidare in till stan! Där vi bara var på hennes jobb.
Sen kom vi hem, och nu sitter jag här och ska snart käka.

Haha jag har lite svårt att bestämma om jag ska åka med mamma till Uppsala, och hitta på något ruligt, eller så ska jag och Maggi sova oss Emelie, help meee  :p
Nu ska jag käka sen ska jag dusha, och städa, hörs senare! Puss

Jag och våran grannes hund, vi är passning .Haha hon är jordens knähund, så fort man går någon stans så följer hon efter för att ligga i ens knä.Haha så sööt.

Där ser ni också örhängena jag köpte från glitter idag!
Dom kommer bli as snygga till sommaren med ett par shorts och ett vitt linne och armband ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0