Trötter!

Hej! Jag har inte kunnat blogga, för man kunde inte logga in på blogg.se! Åh jag blir så jävla sur. Det händer nästan hela tiden att man inte kan logga in!, Gah!

Aja, igår som sagt,  var jag och shoppade med mamma! Jag köpte bla
en tröja, en skorta, hårfärg,foundation, concealer, annsiktskräm och lite saker som jag kan fixa mina kläder och sånt! Ni får se bilder sen!

Igår kväll var jag ju hos Emelie med Ellen också!, vi satt och snackade och satt vi datan o sjöng singstar! Hahah skojj skojj, sen så trodde vi att Pea skulle stängas ner 00:00 men det gjorde det  inte utan det stängdes ner idag, 12:00. Jag trodde först att allt var ett skämt, så att dom skulle få mer besökare, men det var det inte! Utan nu är Playahead nerstängt * gråter blod*  haaha.

Men nu ska jag dra in till stan och träna med pappa! Vi hörs ikväll :)
Puss'

Kommentarer
Postat av: Anonym

dickhead, varför ska nu träna när du är såå smal?

2010-03-01 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0