Torsdag!

Hej!
Jag har precis kommit hem från skolan. Och jag är helt genomfrusen! Jag har ingen kännsel i mina fingrar. Jag var tvungen att vänta 25 min på bussen, sen gå också. Och såklart hade jag min tunna vår jacka, så nu är jag helt frusen. Jag är sugen på att bada, kanske göra det lite senare.
Sen ikväll så ska jag sy klart mina jeans shorts, och lägga upp en dagens outfit! Och om ni har en fråga om mig eller min blogg, så är det bara att fråga. Just so you now.
Hihi det är inte långt kvar till LONDON, wiiiie. Jag kanske måste börja packa. Fast jag har inte så mycket att ta med mig endå, ska shoppa massa dära. Woho :)
Nu ska jag äta lite mellis. Puss♥
Hihi undevik mitt öga

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag är så avundsjuk för att du ska till london. Förresten, vill du vara med och tävla om en voddler-invite? Det är bara att kika in på min blogg ;)

2010-03-25 @ 17:13:18
Postat av: Ailoiris

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-07 @ 07:51:27
URL: http://ailoiris.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0