Torsdag, snart fredag! :D

Hej! haha jag ska inte störa er med, Nu har jag precis kommit hem, nu har jag precis ....
Jag har varit i skolan till halv 4! Som sagt torsdagar går rätt så snabbt. Men sista lektionen hade vi oföreberätt svenska prov, haha det gick inte bra kan jag säga. Hehe

Efter skolan så åkte jag och mamma och sis till mediamarkt och köpte en data till sis. Haha hon fick lite ångest att hon hade lagt flera tusenlappar på en data :p

Men nu ska jag testa och ladda ner photoshop igen! Det funkade inte igår, jag satt fan 50 minuter och väntade på att det skulle bli klart men då krashade allt! Gash vad sur jag blir! Men aja!

Jag just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0