Tisdag!

God morgon! Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik! Ganska skönt faktikst!
Jag äälskar lov! vill aldrig att lovet ska ta slut! Men iof går jag i skolan 1 månad sen är det påsklov igen!
Idag har jag faktiskt inga planer, Maggí skulle komma och så skulle vi ha en typisk tjejkväll. Men hon är fortfarande sjuk så det får bli en annan gång.

Nu ska jag gå och dusha sen blir det storstädning i rummet, och sen ska jag fixa en tröja, och plocka fram sy maskinen, och hitta på något! Jag fick faktiskt lite ideer hur jag skulle kunan fixa en tshirt snyggt! Jag måste bara åka och köpa lite kedjor! haha ni får se senare om resultatet blir bra, om jag över huvudtaget lyckas ;)

Juste jag glömde också att skriva att jag köpte ett par leopardleggings :) Jag tycker dom är såååå snygga!

Ha en bra tisdag! Så hörs vi sedan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0