Tisdag

Hej! Jag har varit helt upptagen idag, så det förklarar att jag inte har kunnat blogga. Men iallafall, idag gick  jag i skolan till klockan 12 (!) skit kort dag, men det var för att det var lite inställda lektioner, me like!
Sen så åkte jag och mamma in till stan för att lämna en grej till min sis, och så kollade vi i lite affärer på söder, och fikade.
Haha vet ni vem jag träffade !!!!! MIN IDOL, Dessie!!! Omg visst är jag cool :o -.-  hah,

Jag har svenska prov imorgon, gash! Jag hatar det, det är skit svårt, men jag har pluggat rätt mkt, så jag hoppas att det går bra. Dom andra som har gjort provet har sagt att det var galet svårt, men vi får se.

Nu ska jag läsa lite ;) Ha det bra pussar!

Jag blir super duper glad över ni som kommenterar, fortsätt :D
Min nya klocka är köpt på
hiphopbutiken
och den kostade runt 200 kr + frakt ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag hade tänkt att beställa en sak ifrån hiphopbutiken.se, men eftersom du har beställt därifrån innan så tänkte jag att jag kunde fråga dig om hiphopbutiken.se är säkert att beställa ifrån osv.??? ;) Tack på förhand! =)

2010-05-29 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0