Tidig fredagskväll!

Sha sha! Det var ett bra tag sen jag gick och la mig så här tidigt på en fredagskväll! Men jag är värkligen så himmla trött. Jag orkar knappt skriva det här inlägget! Imorgon ska jag upp ganska tidigt, och då ska jag och Mamma åka och fixa våra naglar, sen ska vi åka och kolla i lite affärer :)
Jag som har lovat att inte köpa något innan London!  Vi får se hur det går med det.
Men nu måste jag sova! Pussar♥
En sneak peak på bilderna från romme! Som ni får se imorgon ;)
nöjd nu Ellen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

faktiskt väldigt olika!

2010-03-19 @ 23:19:42
Postat av: MIG

Fatta snygg blogg du har!!<3

2010-03-20 @ 07:52:36
Postat av: Pellen

faaan vad vi är coolich asså:D

2010-03-21 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0