Svaren på frågestunden!

maddushe
hejhej:D hihi visst några frågor kan jag väl hitta på...
vilken är din favoritmat?
Gillar du cloetta eller marabou-choklad mest?
Vilken är din favoritårstid?
Hur ofta brukar du uppdatera?
vad är det bästa/sämsta du vet?

hihi där har du några iallafall... puss!

Svar:
Min favorit mat är väll?, hmm. Typ pasta, haha :)
Marabou lätt!
Sommaren!
Jag uppdaterar så ofta jag hinner!
Det bästa är väll, att shoppa, vara med kompisar,och resa. Och det sämsta kommer jag inte på!

Amanda
varför började du att blogga? :D
hihi (:

Jag började blogga för att det var så många som hade bloggar, och då ville jag testa. Och nu är jag fast!

Emma:
Läser du några kändis bloggar ? :)

Jag brukar läsa Kissies,Kenza, Dessie, Paow, Ellinorak, lindas sminkblogg, bunnys och dollyblonds! + massa flera!

Sanna
Hur länge har du bloggat? haft blogg förut?:)

Jag har bloggat på den här bloggen sen September 2009, och sen har jag haft 2 bloggar innan. Jag började blogga första gången Juni 2008, sen dess har jag bloggat!

Sandra
vad är ditt besöksrekord?:)

runt 300 på gammla bloggen.

reiina
Shhuuu okä en fråga...hmm..
hur ser din dröm kille ut?:P

Min drömkille, hmm. Det spelar ingen roll om han e brunett eller blondin, ganska lång, fina ögon, vältränad :p

Emelie!
Ska du vara hemma i sommar?

Jag ska bara vara hemma hela sommaren, tror jag iallafall. Inga planer!

Line
Har du några syskon (:
Fin blogg!

Jag har en Syrra!
Tack!

Sandra
Hur gammal är du? :D

Jag är 13, fyller 14 i maj!

Sara
Vilket är ditt favorit plagg?

leggings, Eller converse om det räknas som plagg!

Anonym
Vilken är din favorit blogg?

Kenzas!


Så klar med frågorna!
Det blev inte så många! Men det får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0