Söndag :)

Hej!
Idag är det söndag, alltså 1 vecka kvar till london! Jag längtar som fan! Jag satt uppe igår halva kvällen och kollade på New look´s hemsida. OMG vad fina saker dom har där! Där måste jag shoppa som fan, hihi.
Idag har jag faktiskt inget planerat, kanske kolla på någon film och bara ta det lungt. Söndagar är ju till för att bara ta det lungt. Jag kanske ska sy lite, jag har ju massa nitar som bara väntar på att sättas på någon tröja. Men jag har inte riktigt bestämt mig en hur den ska se ut! Något förslag?
Men nu ska jag äta frukost! Puss♥
*smilie*

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Hej! :D jag läser inte så mycket bloggar faktiskt, men kattistestad.blogg.se och sotasaker.com är riktigt mysiga!

2010-03-21 @ 14:06:11
Postat av: Emma

kan du kanske hjälpa mig lite med bloggen ?

Din är jätte fin & jag har tröttnat på min blogg ,

men jag jätte dålig på att ändra min blogg ,

den blir bara ful & a,,,

2010-03-21 @ 17:28:47
Postat av: Paulruna

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-12-14 @ 17:07:02
URL: http://paulruna.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0