Söndag!

God morgon!
Idag är det söndag, alltså är det skola imorgon igen, fan fan fan. Jag är så skoltrött som man kan bli! Men jag får stå ut, 2 veckor till ,sen blir det av till London!♥
På torsdags ska vi åka skidor med skolan, det kommer bli roligt! Haha jag kommer säkert skämma ut mig och rammla i backen eller typ rammla av liften ^^

Idag ska jag städa, och sen ska jag också lägga upp bilder på sakerna jag och Maggi sydde igår.
Men glöm nu inte att skriv en liten fråga i frågestunden!
Den slutar ikväll! Pussar :)
Ni kan ställa era frågor i vilket inlägg som hellst!

Kommentarer
Postat av: reiina

Shhuuu okä en fråga...hmm..

hur ser din dröm kille ut?:P

2010-03-14 @ 14:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0