Skidåkning imorgon!

Heej!
Nu har jag precis kommit hem från åkermyntan med Emelie, Vi åkte buss och köpte lite godis och cola till imorgon! Jag ska ju åka och åka skidor med skolan! Haha jag är taggad som faan! Det ska bli gaalet roligt. Men det som är lite mindre kul är bussresan! Vi ska bara åka med 8:or och 9:or dit.
Men nu måste jag packa och sen ska jag lägga mig ganska tidigt ikväll, jag ska upp klockan 5 (!) imorgon, för vi ska vara i skolan klockan 6! Gash hur ska jag orka :o

Det kommer inte bli någon uppdatering imorgon för jag kommer hem klockan 7, och då kastar jag in ett litet inlägg då ;)
Jag tar med mig kameran imorgon så ni får massa bilder! Puss

* hihi tuffing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0