Onsdag :D

Heeej! Nu har jag nyligen kommit hem från skolan, Haha börjar inte alla mina inlägg typ så där?
Hihi, iallfall, i skolan hade vi svenska prov, ångest. Men jag gjorde alla frågor utom 1-2 vilket var mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Jag är inte så bra på grammatik, hehe.

Är det bara jag som tycker att den här veckan har gått ganska snabbt?, inte för att det är fredag idag, men onsdagar brukar vara dom längsta dagarna, så det är skönt att det är torsdag imr, för jag räknar inte fredagar som vanliga skoldagar för jag slutar 11, mohaha alla ni som måste sitta i skolan til klockan halv 4 på en fredag!

Jag måste bara säga att jag blir super duper glad när jag får sånna här kommentarer!♥
Tack snälla söta persom som nu skrev det dära! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0