Mina jeans shorts!

Jag satt ju igår o ikväll och fixade ett par jeans. Jag blev faktiskt ganska nöjd.
Jag började med att mäta hur långa dom skulle vara (klipp hellre för lång än för kort. För längden kan du alltid ändra)
Sen så vek jag upp dom, och nålade, sen sydde jag. Jeansen var ganska tråkiga så jag tog sandpapper,  en disksvamp och ett rivjärn och började slita dom. Disk svampen lägger du innanför sandpappret så får du bättre gräpp runt pappret. Jag valde att slita på 3 ställen.
Jag hade även massa små nitar som jag tvivlar lite att sätta på, vad tycker ni? blev det snyggare med nitar eller utan?
Före
efter


Med eller utan nitar?


?

Kommentarer
Postat av: Anonym

med nitar =)

2010-03-26 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0