Måndag, första skoldagen!

Hej!
Idag var som sagt första skoldagen för mig, den gick helt OK fast var väldigt seg! Det kändes som om den aldrig skulle ta slut, men det berodde väll på att jag var galet trött, jag sov nästan ingenting inatt.
Det är ju inte så långt kvar till nästa lov! 3 veckor kvar för mig, jag ska ju vara ledig pga London resan! Så jag kommer vara ledig ganska länge, as najs!

När jag kom hem så gickj jag ut med Elsa, det var ganska varmt ute vilket var skönt. Jag gick runt och lyssnade på musik på högsta volym och hade det allmänt chill.Sen klickade jag även några kort ;) Det finns en grej jag ääälskar med min mobil,det är min kamera!  den är så bra tycker jag, fast det bara är 5.1 mega pixel.

Nu ska jag gå och plugga lite svenska, har gramatik svenska prov på onsdag, jag kan inget :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0