Lorentz & M.Sakarias♥

Hej!
Tänkte skriva lite nu, det blir många korta inlägg, men nu blir det lite text. Idag var jag i skolan, jag mobi lbloggade även som ni kanske märkte. Det är såå bra att jag lärt mig hur man gör, eller hur?

Sen efter skolan gick jag ut med Elsa, Maggi och Emelie. Vi gick och köpte glass, eller dom gjorde iallfall. Det var föör kallt ute för glass. Nu sitter jag och lyssnar på musik♥
Har gått och blivit smått beroende av Lorentz & M.Sakarias. Deras låt baby är gaalet bra! Ni måste lyssna på den om ni inte hört den! Sen får jag så jeevligt många minnen av låten Mayhem. Speciellt från sommaren 2009♥
Nu ska jag gå och kolla på tv! Vi hörs sen, Pussar :)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Tackar ! :D Jadu det är väl olika men typ h&m och Gina tricot oftast ;) dudå?

Kram

2010-03-22 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0