Jag haaatar rubirker!

Det är svårt att komma på några bra, så dom flesta blir bara skit. Iallfall, Jag har nyss kollat på Despret housewifes. Skit bra var det! Eller vad tycker ni?
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och äter naturgodis! Hah en sak ni inte visste om mig.
Jag tycker naturgodis är godare en riktig godis ;)

Imorgon ska jag dra till stan och träna igen ;) Det blir nog löp bandet och cross trainern. Det är faktiskt skit kul att träna! Men det skulle dock vara lite ruligare om jag tränade med en kompis ;) och inte bara massa 50 + gubbar. Hehe.
så vi hörs väll imorgon ;)

Juste jag har lärt mig hur man gör en rosett frisyr! Dock syns den inte så bra på bilden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Vet inte vilket av dom som e bra. Det var jätte längesen jag kollade med 3D XD Så vet inte vad som e bra. Vaddårå?

2010-03-02 @ 23:13:32
Postat av: pellen

var det rosett frisyr du försökte på med mig? inte så lyckat:P

2010-03-03 @ 19:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0