FREEDAAG :]

Hej!
Just nu ligger jag och kollar på the simpsons, skojj skojj. Det var ju faktiskt ett tag sen jag kollade på de, förut var jag helt beroende av det, haha.
Inatt var jag ju hemma oss Emelie med Maggi. Vi satt mest och snackade och hade allmänt roligt.
Vi vaknade runt halv 2 idag, men det kan bero på att vi gick och la oss ganska sent. Men vafan det är ju lov så varför inte?
Sen kom mamma och hämtade mig och då åkte vi och köpte godis, chips och dounuts. hehe

Men nu ska jag fortsätta kolla på Simpsons, och leta upp några bra shopping ställen i London ;)
Gah, är fett taggad. Ni kommer höra det enda tills vi åker, jag lovar
Haha, men ni får skriva en kommentar om ni vet några bra affärer i London.
Ha så bra, Puss

Juste jag fick även hem min klocka från Hiphopbutiken! Galet snabb leverans dära! det tog 2 dagar :D
den är förstor, så vi måste förminska den, men det är såååå snygg! Jag älskar den :D

Kommentarer
Postat av: nyfiken ;DD

pris och affär??????? :DDDDDD

2010-03-09 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0