Fredag lovely fredag

Hej!
Idag är det freedag, för den som inte visste?, haha. Jag slutade runt halv 11. För vi fick sluta tidigare, då fick jag och Maggi skjuts in till stan. Jag får som sagt inte köpa något innan London. Men Maggi köpte lite grejjs. Vi gick inte runt så länge, 2 timmar.
Ikväll kanske jag ska gå till Sofia, med typ alla kompisar. Men vet inte riktigt. Annars är jag bara hemma och packar och städar, åker ju på lördag natt. Wiie jag är as taggad.
Men nu ska jag bara ta det lungt och läsa lite bloggar, Pussar♥
(gaaash jag kan inte ladda upp bilder från min mobil :o panik!)
Jag vill ha den häär klänningen från monki! Den är värkligen grymt snygg! Eller vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0