20:18

Tjeenis!
Nu har jag precis hoppat ur dushen! Och jag känner att jag måste klippa mig! Mitt hår är slitet som satan! Men jag vill inte att mitt  hår ska bli kortare! Buhu, aja. Ivärsta fall får jag tona mitt löshår svart, och mitt hår svart. För mitt hår kommer ALDRIG bli rött, :'( Hur mycket jag än försöker! Bajs, jag har tonat 2 gånger och det har nästan inte blivit någon skillnad alls.

Juste, det funkar värkligen inte att ladda ner photoshop! Gah jag blir så sur :o
Det måååste fungera! Annars kommer jag få panik! Haha, nu ska jag kolla på tv ;)
Ha en bra kväll! pUss :)

Haha kolla bara på den här gammla bilden xD
Jag testade ett lös hår som kostade 5 spänn. I typ en djur affär eller något!
Haha undevik mitt fuckface och mina "fina" kläder :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0